Złap klienta w sieci
Dzięki skutecznej komunikacji i reklamie w sieci internetowej możesz pozyskać niejednego klienta!
Chcesz wiedzieć jak to zrobić? Zapisz się na to szkolenie!
Świat mediów społecznościowych jest dziś najszybciej rozwijającą się płaszczyzną komunikacji z potencjalnymi klientami. W dobie nowoczesnych technik i narzędzi, jakimi dysponują media społecznościowe, sukces sprzedaży jest prawie gwarantowany. Prawie, bo nie wszystkie miejsca w sieci są odpowiednie dla każdej branży.
Pokażemy Ci, z jakich warto skorzystać oraz nauczymy, w jaki sposób nie tylko zbudować relację z klientem, ale przede wszystkim ją utrzymać. Omówimy takie platformy jak Facebook, Instagram, LinkedIn i Twitter!
Cel szkolenia:
Poziom szkolenia:
Program szkolenia:
Dzień 1.
Dzień 2.
I. Wprowadzenie do social media:
- Kim jest mój klient? - grupa docelowa, archetypy marki
- Wprowadzenie do social media – użytkownicy w Polsce i na świecie
- Monitoring Internetu – przydatne narzędzia
II.Wprowadzenie do platformy Facebook :
- Formaty Facebooka, czyli szybka ściągawka
- Facebookowe inspiracje, które pomagają budować zasięg
- Budowanie treści - przydatne narzędzia
III. Wprowadzenie do serwisu Instagram :
- Biznesowy potencjał serwisu – jak znaleźć potencjalnych klientów
- Konto firmowe vs osobiste – podstawowe różnice
- Kim jest Polski użytkownik Instagrama
- Zalety konta firmowego
- Połączenie z Facebookiem
IV. System reklamowy – Facebook i Instagram :
- Facebook – system reklamowy
- Strategia kampanii reklamowej
- Grupy odbiorców
V. Wprowadzenie do platformy LinkedIn:
- Facebook vs LinkedIn
- Kim jest użytkownik LinkedIn- statystyki
- Profil osobisty a firmowy
- LinkedIn- content marketing
- Slideshare i grupy – czyli dodatkowe możliwości platformy
VI. LinkedIn cz.2:
- LinkedIn - case study
- Reklama na LinkedIn
VI. Wprowadzenie do platformy Twitter:
- Wprowadzenie do Twittera – użytkownicy, statystyki
- Dynamika serwisu, czyli Twitter jako szybka platforma wymiany informacji
- 140 znaków, czyli jako komunikować się zwięźle i na temat. Tweet, wiadomość, a wiadomość prywatna
- Hasztagi – jak ich używać
VIII. Twitter cz.2:
- Przydatne aplikacje wspierające Twitter
- Narzędzia analityczne Twittera – analiza profilu, analiza hasztagów.
- Popularne profile na Twitterze, czyli garść inspiracji
Koszt:
- Każdy z uczestników szkolenia ma dodatkowo zapewnioną godzinną konsultację z trenerem już po zakończonym szkoleniu w terminie dogodnym dla uczestnika.
Terminarz:
- 9-10 październik 2019 r. – Katowice

Facebook Masterclass
Facebook dla biznesu na mistrzowskim poziomie.
Chcesz ruszyć z samodzielną kampanią, ale nie wiesz jak?
Instagram dla Biznesu
Dotychczas Instagram traktowałeś jak zabawkę?
Chcesz nauczyć się wykorzystywać go skutecznie w celach biznesowych?
To jednodniowe szkolenie jest dla Ciebie!
LinkedIn dla Biznesu
Chcesz wiedzieć, jak tworzyć markę osobistą za pomocą platformy LinkedIn?
Jak dotrzeć do interesujących i wartościowych z punktu widzenia Twojego biznesu kontaktów?
Szkolenia Indywidualne
Potrzebujesz konkretnych rozwiązań dla swojej firmy, dostosowanych do Twoich wymagań?
Proponujemy Ci szkolenia szyte na miarę - przygotujemy program szkolenia dostosowany do Twoich potrzeb!
Konsultacje
Oferujemy prywatne konsultacje z zakresu marketingu, obsługi social media oraz public relations.
Wypracujmy nową strategię dla Twojej firmy!
blog
Dlaczego LinkedIn?
Szukasz narzędzia do nawiązywania kontaktów biznesowych? Chcesz zbudować swoją osobistą markę? Szukasz wartościowych treści dotyczących Twojej branży? Jeśli odpowiedziałeś twierdząco na co najmniej dwa pytania …
Wideo, człowieku! Czyli jak stworzyć ciekawy video content na Facebooku
Wideo to ważna forma komunikacji. Mówi się, że przed końcem roku 2020r. 82% ruchu w Internecie będzie stanowić właśnie wideo (źródło: The Cisco VNI). Posty …