Obsługa Dealera Audi
Rozpoczynając współpracę z dealerem marki Audi stanęliśmy przed wieloma wyzwaniami.
Do tej pory nasz klient nie prowadził żadnych kampanii reklamowych oraz nie posiadał żadnej strategii marketingowej i komunikacji. Stacja dealerska Audi znana na lokalnym rynku od ponad 30 lat. Współpraca z tym klientem opierała się na realizowaniu strategii komunikacji i celów sprzedażowych narzuconych przez importera marki w naszym kraju. Więc bardzo często musieliśmy realizować zadania odgórnie narzucone przez Volkswagen Group Poland.
Nasza współpraca obejmowała kompleksową obsługę klienta, dlatego musieliśmy przygotować etapy wdrożenia wszystkich działań.
Etapy współpracy
1 ETAP
Stworzenie nowej strony
internetowej i SoMe.
- Profile firmowe – aktualizacja istniejącego konta na Facebooku, założenie Instagrama i LinkedIn.
- Przygotowanie Treści – Zgodnych CI AUDI.
- Sesje zdjęciowe i Video – sesje zdjęciowe pracowników działów: handlowego, serwisu, części. Video salonu.
- Budowa strony www – realizacja, treści.
- Analityka internetowa – Google Analytics, Pixel Facebooka.
2 ETAP
Wdrożenie strategii komunikacji
- Przygotowanie strategii – określenie celów komunikacji
- Przygotowanie Budżetu – w oparciu o wymogi VGP.
- Przygotowanie lejków sprzedaży – w oparciu o CRM.
- Przygotowanie Media Planu – publikacje w SoMe.
3 ETAP
Realizowanie Eventów
- Pokazy w salonie – realizacja eventowów prezentujących nowe modele Audi w stacji dealerskiej.
- Pokazy na Targach – realizacja eventową poza salonem.
- Road Show – event jazdy testowe modelami Audi.
4 ETAP
Kampanie Leadowe
- Przygotowanie kampanii – realizacja celów sprzedażowych w Online (Facebook, Instagram, Google Ads, LinkedIn).
- Przygotowanie kampanii Offline – wykorzystanie dostępnych kanałów reklamowych (Outdoor, Radio, współpraca z partnerami B2B).
Kompleksowa obsługa eventowa dla klienta obejmowała. Wynajem powierzchni targowej (negocjacje cenowe), zapewnienie obsługi w czasie eventu, współpraca z agencjami modelingowymi, przygotowanie gadżetów, reklamy, realizacja planów leadowych. Przygotowanie i realizacja sesji zdjęciowych. Raportowanie działań do centrali VGP, rozliczenie budżetu eventu.
Realizacja sesji zdjęciowych pracowników oraz sesje zdjęciowe m.in. wykorzystanie drona.
Treści video były później wykorzystywane w komunikacji w social media.
Sesja zdjęciowa i Video
Kampanie Performance
- Przygotowanie Contentu zgodnego CI Audi.
- Realizacja kampanii Leadowych.
- Kampanie Performance GDN.
- Kampanie leadowe w SoMe.