Obsługa Dealera Audi

Rozpoczynając współpracę z dealerem marki Audi stanęliśmy przed wieloma wyzwaniami.

Do tej pory nasz klient nie prowadził żadnych kampanii reklamowych oraz nie posiadał żadnej strategii marketingowej i komunikacji. Stacja dealerska Audi znana na lokalnym rynku od ponad 30 lat. Współpraca z tym klientem opierała się na realizowaniu strategii komunikacji i celów sprzedażowych narzuconych przez importera marki w naszym kraju. Więc bardzo często musieliśmy realizować zadania odgórnie narzucone przez Volkswagen Group Poland. 

Nasza współpraca obejmowała kompleksową obsługę klienta, dlatego musieliśmy przygotować etapy wdrożenia wszystkich działań.

Etapy współpracy

1 ETAP

Stworzenie nowej strony
internetowej i SoMe.
  • Profile firmowe  – aktualizacja istniejącego konta na Facebooku, założenie Instagrama i LinkedIn.
  • Przygotowanie Treści – Zgodnych CI AUDI.
  • Sesje zdjęciowe i Video  – sesje zdjęciowe pracowników działów: handlowego, serwisu, części. Video salonu. 
  • Budowa strony www – realizacja, treści.
  • Analityka internetowa – Google Analytics, Pixel Facebooka.

2 ETAP

Wdrożenie strategii komunikacji
  • Przygotowanie strategii – określenie celów komunikacji
  • Przygotowanie Budżetu – w oparciu o wymogi VGP.
  • Przygotowanie lejków sprzedaży – w oparciu o CRM.
  • Przygotowanie Media Planu – publikacje w SoMe.

3 ETAP

Realizowanie Eventów
  • Pokazy w salonie – realizacja eventowów prezentujących nowe modele Audi w stacji dealerskiej.
  • Pokazy na Targach – realizacja eventową poza salonem.
  • Road Show – event jazdy testowe modelami Audi.

4 ETAP

Kampanie Leadowe
  • Przygotowanie kampanii  – realizacja celów sprzedażowych w Online (Facebook, Instagram, Google Ads, LinkedIn).
  • Przygotowanie kampanii Offline – wykorzystanie dostępnych kanałów reklamowych (Outdoor, Radio, współpraca z partnerami B2B). 

Realizacja Eventów

Kompleksowa obsługa eventowa dla klienta obejmowała. Wynajem powierzchni targowej (negocjacje cenowe), zapewnienie obsługi w czasie eventu, współpraca z agencjami modelingowymi, przygotowanie gadżetów, reklamy, realizacja planów leadowych. Przygotowanie i realizacja sesji zdjęciowych. Raportowanie działań do centrali VGP, rozliczenie budżetu eventu. 

Realizacja sesji zdjęciowych pracowników oraz sesje zdjęciowe m.in. wykorzystanie drona. 

Treści video były później wykorzystywane w komunikacji w social media. 

Sesja zdjęciowa i Video

Kampanie Performance

  • Przygotowanie Contentu zgodnego CI Audi.
  • Realizacja kampanii Leadowych.
  • Kampanie Performance GDN.
  • Kampanie leadowe w SoMe.
Scroll to Top