Blog
LINKEDIN ADS poradnik

Reklama w serwisie LinkedIn – jak rozpocząć

Reklama w serwisie LinkedIn nie jest taka trudna. W tym poradniku przeczytasz o podstawowych funkcjonalnościach systemu reklamowego LinkedIn Ads oraz dowiesz się jak zacząć się …

CZYTAJ DALEJ
TikTok-dlaAutomotive-SpacePR

TikTok w branży motoryzacyjnej

Jeszcze przed pandemią COVID-19 marketerzy w branży motoryzacyjnej doskonale wiedzieli, że walka o klienta będzie toczyć się na froncie cyfrowym. Jednak tylko część z nich zdecydowała się na obecność na TikToku – eksplodującej popularnością platformie społecznościowej. Sprawdźmy, co zachęciło odważnych.

CZYTAJ DALEJ
Czy potrzebujesz agencji PR

Dlaczego potrzebujesz agencji public relations?

Pytanie dosyć zaskakujące ale faktycznie wielu przedsiębiorców nie zdaje sobie sprawy jak można wykorzystać potencjał, doświadczenie i zasoby ludzkie takiej agencji PR.

CZYTAJ DALEJ
PRvsBigData

PR w czasach Big Data

Od ponad dekady „Big Data” jest jednym z głównych trendów technologicznych, która cieszy się dużym zainteresowaniem w różnych branżach. Faktycznie zbieranie danych i ich analiza pozwala nam wiele zastosowań od procesu zarządzania procesami produkcyjnymi a kończąc na działania marketingowych i sprzedażowych.  Czy Big Data sprawdzi się w działania PR? Do…

CZYTAJ DALEJ
JAK ZABEZPIECZYĆ KONTO NA FACEBOOKU PRZED WŁAMANIEM?

Jak zabezpieczyć konto na Facebooku przed włamaniem?

W tym poradniku dowiesz się jak zabezpieczyć się przed włamaniem na Twoje konto prywatne w serwisie Facebook. Dlaczego warto się zabezpieczyć i po co cyfrowym złodziejom Twoje konto na Facebooku. W ostatnich miesiącach obserwuje niebezpieczne zjawisko, które polega na przejęciu kont prywatnych w serwisie Facebook. Pewnie zastanawiasz się po co komu dostęp do Twojego profilu…

CZYTAJ DALEJ
LINKEDIN ADS poradnik

Reklama w serwisie LinkedIn – Cele reklamowe

Reklama w serwisie LinkedIn nie jest taka trudna. W tym poradniku dowiesz się o podstawowych funkcjonalnościach systemu reklamowego LinkedIn Ads. Serwis społecznościowy LinkedIn cieszy się dużym zainteresowaniem wśród internautów w naszym kraju. Stan na dzień 15 stycznia 2020 to ponad 3,7 mln. aktywnych użytkowników serwisu w naszym kraju.  Powstało już całkiem sporo poradników na temat…

CZYTAJ DALEJ
Deepfake Barack Obama

Co to jest Deepfake?

Deepfake – technologia, która odmieni kampanie polityczne. Dziennikarze i eksperci od wizerunku będą mieli sporo pracy. Również popularność aplikacji na telefony spowoduje zalew sieci a zwłaszcza kanałów social media fałszywymi treściami video. Jak sobie z tym radzić?

CZYTAJ DALEJ
SpacePr Poradnik dla automotive

Jak sprzedawać samochody za pomocą serwisu LinkedIn? Poradnik!

Jeśli pracujesz w salonie samochodowym jako handlowiec to ten poradnik pomoże Ci wdrożyć strategię sprzedaży samochodów za pomocą platformy społecznościowej LinkedIn. Obecnie w naszym kraju …

CZYTAJ DALEJ
Facebook Analytics poradnik cz.1

Facebook Analytics – poradnik cz.1

Facebook Analytics – to darmowe narzędzie dzięki, któremu poznasz użytkowników Fan Page’a oraz Twojej strony internetowej. Może już wiesz, że od kilku lat Facebook mocno …

CZYTAJ DALEJ
Marki Premium

Jak dotrzeć do klienta Premium na Facebooku?

Kilka sposobów na dotarcie do klienta Premium za pomocą platformy Facebook. Poradnik jak targetować reklamy na grupę wymagających klientów.

CZYTAJ DALEJ
1

Chat-bot – Twój nowy kolega z pracy!

Sztuczna inteligencja opanowuje świat. Niebawem firmy świecić będą pustkami, a pracowników sprzedaży i obsługi klienta zastąpią nieuzależnione od kawy algorytmy… Oczywiście to tylko żart, bo …

CZYTAJ DALEJ
social-media-1795578_1920

Social media to nie tylko Facebook!

Szukasz narzędzia do nawiązywania kontaktów biznesowych? Chcesz zbudować swoją osobistą markę? Szukasz wartościowych treści dotyczących Twojej branży? Jeśli odpowiedziałeś twierdząco na co najmniej dwa pytania – to zdecydowanie musisz być w serwisie LinkedIn. Serwis społecznościowy LinkedIn.com to doskonałe narzędzie służące nawiązywaniu kontaktów biznesowych. W porównaniu z największym serwisem społecznościowym na świecie jakim jest Facebook (ok.…

CZYTAJ DALEJ
freestocks-org-552875-unsplash

Walentynkowy PEM

Jakbyście jeszcze nie wiedzieli, dziś jest Ten Szczególny Dzień. Dzień epileptyków, osób z nerwicą, umysłowo chorych i zakochanych. W związku z tym przedstawiam Wam Walentynkowe …

CZYTAJ DALEJ
Print

Jak wykorzystać Social Selling i LinkedIn w branży motoryzacyjnej – część II

W poprzedniej części artykułu opisaliśmy, co to jest Social Selling oraz jak wykorzystać LinkedIn, aby stworzyć idealne podwaliny pod kontakt biznesowy budując swój ekspercki wizerunek. …

CZYTAJ DALEJ
Print

Jak wykorzystać Social Selling i LinkedIn w branży motoryzacyjnej – część I

LinkedIn rozpoczął swoją działalność w 2003 roku i przez wiele lat w świadomości użytkowników social media pozostawał, jako kreator wirtualnego CV. Dopiero, gdy Internetem zawładnęło …

CZYTAJ DALEJ
cinnamon-stars-2991174_1920

Przegląd świątecznych kampanii reklamowych 2018

Przez nasz konsumencki styl życia, świąteczne kampanie reklamowe stały się nieodłączną częścią grudnia. Dodają klimatu, przez chwilę bawią i często wprawiają w zamyślenie. Tegoroczne kampanie …

CZYTAJ DALEJ
20180303115028-shutterstock-462214327

Personal branding? Wypróbuj serwis LinkedIn!

Serwis LinkedIn to doskonałe miejsce na znalezienie nowej pracy, szukanie utalentowanych pracowników, dotarcie do potencjalnych klientów i partnerów biznesowych, reprezentowanie firmy, a szczególnie na budowanie marki …

CZYTAJ DALEJ
Zrzut ekranu 2018-12-28 o 10.40.19

WYLĄDOWALIŚMY!

Z dniem 19 października nasza Space PRowa rakieta podbiła Katowice! Wylądowaliśmy przy ulicy Sobieskiego 11/109CD. To tu możecie nas znaleźć między 9:00 a 17:00. Agencja …

CZYTAJ DALEJ
Elections voting, politics and elections illustration, hand dropping vote

Wyborczy RTM, czyli najlepsi w okręgu!

Wybory, wybory i po wyborach. Od tygodni przed tym jednym jedynym dniem, w którym idziemy decydować o swojej najbliższej powiatowej przyszłości, ze wszystkich możliwych stron …

CZYTAJ DALEJ
linkedin-911794_1920

Dlaczego LinkedIn?

Szukasz narzędzia do nawiązywania kontaktów biznesowych? Chcesz zbudować swoją osobistą markę? Szukasz wartościowych treści dotyczących Twojej branży? Jeśli odpowiedziałeś twierdząco na co najmniej dwa pytania …

CZYTAJ DALEJ
elephants-hand-lady-88476

Wideo, człowieku! Czyli jak stworzyć ciekawy video content na Facebooku

Wideo to ważna forma komunikacji. Mówi się, że przed końcem roku 2020r. 82% ruchu w Internecie będzie stanowić właśnie wideo (źródło: The Cisco VNI). Posty …

CZYTAJ DALEJ
facebook-1563273_1920

Zmiany w algorytmie Facebooka styczeń 2018!!

Piątek 12 stycznia 2018 – zdecydowanie ta data zostanie nam na długo w pamięci! O co chodzi? Więcej informacji znajdziecie bezpośrednio tutaj Zmiany w algorytmie. Jak …

CZYTAJ DALEJ
checklist-3222079_1920

Zadbaj o swoja placówkę medyczną

W jednym z naszych wcześniejszych artykułów pisaliśmy na temat problemów z komunikacją w placówkach medycznych. I tutaj chcielibyśmy poruszyć ten temat. Rzecz dotyczy serca placówek – czyli rejestracji. Rejestracja to …

CZYTAJ DALEJ
eaters-collective-129481-unsplash

Współpraca z influencerami

Influencer kształtuje opinię innych, umiejętnie buduje grupę odbiorców, przez co może wpływać na ich gusta. Na kanałach social media czuje się jak ryba w wodzie, przez co nie …

CZYTAJ DALEJ
setting-2473875_1920

Employer branding – ciekawe kampanie

Czasy, gdy zwykłe ogłoszenie rekrutacyjne wystarczyło, by otrzymać kilkaset CV kandydatów już dawno minęły. Nowe pokolenia wchodzą na rynek pracy zmieniając zasady gry. Szczególną rolę odegrali …

CZYTAJ DALEJ
薬の説明をする医師

Jednostka chorobowa w branży medycznej. O marketingu i PR w placówkach medycznych.

Motto: Do lekarzy mów językiem medycznym. Czy usługi medyczne się sprzedaje i czy powinno się to robić? W kontekście odpowiedzi na powyższe pytanie tradycyjnie możemy …

CZYTAJ DALEJ
Smiling medical doctor woman using tablet pc

Personal branding dla lekarzy. Czy jest potrzebny?

Budowanie własnego wizerunku jest normą w świecie biznesu. W branży medycznej jest to widoczne jak na dłoni – pacjenci coraz bardziej sprawdzają opinie o danym lekarzu. …

CZYTAJ DALEJ
pinterest-1138517_1920

Jak robić biznes za pomocą Pinteresta?

Światowy katalog pomysłów, tablica inspiracji i marzeń, portal do kolekcjonowania fotografii i dzielenia się nimi z innymi – właśnie tak określany jest Pinterest. To królestwo wizualnych …

CZYTAJ DALEJ
A stethoscope on the top of the EKG chart

Etyczny PR w medycynie

Etyczny PR w medycynie teoretycznie zakłada klasyczne działania Public Relations. W praktyce uwzględnia pozytywne i negatywne aspekty zabiegów medycznych. Stawia to przede wszystkim pacjenta w sytuacji …

CZYTAJ DALEJ
0*-rMj1q9METQjZ8KP

Kolejna zabawa na Facebooku, czyli udany viral

Media społecznościowe podatne są na nowe mody, które szybko rozprzestrzeniają się w sieci i angażują tysiące internautów. Jakie korzyści daje firmom branie udziału w internetowych wyzwaniach? …

CZYTAJ DALEJ
marketingTrendy2017-compressor

Trendy Marketingowe i PR w 2017

2017 rok będzie z pewnością bardzo wymagający dla marketerów i działów PR. Możliwości dystrybucji treści zmieniają się praktycznie każdego dnia! Jeśli chodzi digital – zdecydowanie najwięcej do powiedzenia będą miały serwisy Google, YouTube i Facebook, które cały czas inwestują sporą część pieniędzy w nowe rozwiązania technologiczne np. sztuczną inteligencję w ostatnim roku tzw. Booty zrobiły…

CZYTAJ DALEJ
H2HHeader-1024x1024

Human2Human – czy nastały czasy marketingu emocji?

Nowa forma komunikacji jaką jest H2H staje się popularna, ponieważ bazuje na emocjach, kreuje historię i wywołuje uczucia. Ludzie chcą kupować ze źródeł, które potrafią nawiązać …

CZYTAJ DALEJ
rawpixel-623449-unsplash

3 powody, dla których warto stosować content marketing na rynku B2B

Content Marketing Ninja potrzebny od zaraz – coraz częściej słyszy się, że poszukiwane są osoby potrafiące tworzyć wartościowe teksty. Nic dziwnego, skoro firmy zaczynają zauważać potencjał …

CZYTAJ DALEJ
rawpixel-727601-unsplash

Marketing w epoce wirtualnej rzeczywistości cz.2

Wirtualna rzeczywistość staje się z jedną z najbardziej atrakcyjnych platform reklamowych, która nie jest natarczywa. W tym wypadku to odbiorcy sami chętnie zakładają specjalne okulary, aby …

CZYTAJ DALEJ
mobile-phone-1875813_1920

Marketing w epoce wirtualnej rzeczywistości – cz.1

Rok 2016 był przełomowy ze względu na rozwój technologii, dzięki której każdy może zostać pochłonięty przez elektroniczną rzeczywistość wygenerowaną komputerowo. Jak mogą wykorzystać do realizacji …

CZYTAJ DALEJ
kira-auf-der-heide-475623-unsplash

Pozytywny wizerunek marki – świąteczne kampanie reklamowe

Reklamy są idealnym narzędziem budowania trwałych relacji z użytkownikiem. Chodzi tu przede wszystkim o to, aby zapaść w pamięć potencjalnego klienta. Okres przedświąteczny to świetny …

CZYTAJ DALEJ
editorial-3026202_1920

Snapchat także dla firm

Potencjał aplikacji z duchem w logo został zauważony całkiem niedawno, jednak od tego czasu zainteresowanie Snapchatem ciągle rośnie. Aktualną liczbę użytkowników szacuje się na około …

CZYTAJ DALEJ
NGO (Non-Governmental Organization) sign on colorful wooden cube

Public Relations dla NGO’sów?

Marketing to obecnie stały element działalności jakiegokolwiek podmiotu w sferze społecznej czy biznesu. Nikt nie skorzysta z usługi danej firmy, jeśli ta nie zakomunikuje światu …

CZYTAJ DALEJ
deckchairs-355596_1920

Letnie kampanie reklamowe – case study

Wakacje to czas, gdy dopada nas szał upalnych dni i beztroski. W podobny stan wprowadzają również ci, którzy odpowiadają za kampanie promocyjne firm i pozwalają na kreacje inne niż wszystkie. Eksperymenty PR’owe w wielu przypadkach to trafiony pomysł, którego skutkiem jest zdobycie nowych fanów. Jednak nie wszystkim się to udaje. Musicie przyznać, że niektóre reklamy…

CZYTAJ DALEJ
social-media-1989152_1920

Dystrybucja treści. Jak to robić?

Tworzenie wartościowych komunikatów to tylko jeden z dwóch podstawowych elementów efektywnego procesu marketingowego. Niemniej ważne jest przekazywanie treści, czyli odpowiednio zaplanowana i zaprojektowana dystrybucja. Wsparcie …

CZYTAJ DALEJ
william-iven-19844-unsplash

Social Media? Twoi klienci już tu są

Decydując się na wykorzystanie potencjału mediów społecznościowych do promocji naszego biznesu, powinnyśmy pamiętać o doborze właściwego medium, bowiem każdy serwis skierowany jest do innej grupy …

CZYTAJ DALEJ
finger-769300_1920

Złap klienta w sieci

Sprzedaż na Facebooku? – czyli jak złapać klienta „w sieci” w serwisie społecznościowym. Na początek kilka faktów. Serwis Facebook to największy portal społecznościowy na świecie …

CZYTAJ DALEJ
close up of patient and doctor taking notes

PR w branży medycznej

Branża medyczna w Polsce to jeden z najszybciej rozwijających się sektorów gospodarki. Już nawet w małych miejscowościach powstają profesjonalne instytucje czy gabinety, które oferują kompleksową …

CZYTAJ DALEJ
media-998990_1920

Co słychać w Social Media?

Największy portal społecznościowy na świecie Facebook.com zarobił w 2015 roku średnio 14 dolarów na każdym użytkowniku swojego serwisu. Rozbudowa nowych formatów reklamowych przyczyniła się do zwiększenia popularności tego …

CZYTAJ DALEJ